English

ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ نفر برای شرکت در تور رایگان قم گردی

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: همانند سنوات گذشته، شهرداری قم امسال نیز برنامه تور قم‌گردی برگزار می کند که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در این تور ثبت‌نام و حضور پیدا کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ نفر برای شرکت در تور رایگان قم گردی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برگزاری تور قم‌گردی در ایام نوروز برای مسافرین و زائرین اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی هایی که در بحث نوروز در خصوص خدمات رسانی به زائرین داشتیم اجرای تور رایگان قم گردی با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دستور کار است.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این تورها خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته با تماسی که شهروندان با سامانه ۱۳۷ می‌گیرند ثبت نام انجام شده و هماهنگی برای تور صورت می‌گیرد.

سید محسن میرهادی اضافه کرد: سرویس‌ها از مقابل شهرداری مرکز و مدارس محل اسکان حرکت کرده و در مسیرهای ویژه مسافرین را هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به مسیرها و محل‌های مشخص شده برای بازدید زائرین و مسافرین خاطرنشان کرد: موزه آستان مقدسه حضرت معصومه(س)، بازار و تیمچه قم، خانه زند، کارگاه‌های صنایع دستی، خانه یزدان پناه، گنبد سبز، چهل اختران، بیت امام خمینی(ره) و مسجد جامع جزو محل‌های تعیین شده برای بازدید مسافرین است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم زمان این برنامه‌ را مورد توجه قرار داد و افزود: این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در دو شیفت برگزار شده و توسط راهنمایان و تورلیدرهای نوروزی اطلاع رسانی به مسافرین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای برنامه تور قم گردی بیش از ۳۰۰ نفر در آن شرکت کرده‌اند خاطرنشان کرد: دو دستگاه اتوبوس از سوی سازمان اتوبوسرانی برای این برنامه اختصاص گرفته که خدمات را تا پایان تعطیلات ارائه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه