English

راه‌حل بهبود وضعیت اقتصادی، رونق کسب، کار و اشتغال است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: برای حل مشکلات اقتصادی جامعه باید شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عملیاتی شود چراکه راه‌حل بهبود وضعیت اقتصادی، رونق کسب، کار و اشتغال است.

راه‌حل بهبود وضعیت اقتصادی، رونق کسب، کار و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج، امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سال جدید و با تاکید بر توجه به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی در هنگام مسافرت اظهار داشت: برای جلوگیری از حوادث و بحران‌ها رانندگان در هنگام مسافرت ضمن رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه جدی کنند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح ، توجه به پاگیزگی طبیعت، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی،اولویت قرار دادن صله رحم، بهره‌گیری از تفریحات سالم و دوری از محرمات را از جمله آداب مهم ایام نوروز دانست.

خطیب نماز جمعه برازجان با بیان اینکه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در پیش‌رو داریم گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت در نقاط مختلف کشور و استان بوشهر برگزار می‌شود که حضور حداکثری و انتخاب فردی انقلابی و متدین و ولایت‌مدار از ضروریات است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از دو رکن مردم سالاری دینی و سبب فخر ملت ایران در جهان است گفت: هیچ گاه در انتخابات دخالت نمی‌کنم و در این عرصه مر قانون باید عمل شود،ولی اگر کسانی بخواهند رای مردم را بشکنند مقابل آنان خواهم ایستاد.

امام جمعه برازجان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کارهای خوبی در کشور صورت گرفته ولی در تحقق شعار سال قبل، خوب عمل نشده و کارهای بسیاری بر روی زمین مانده است.

مصلح با بیان اینکه تمرکز در اقتصاد مقاومتی باید بر تولید و اشتغال باشد گفت: دشمن در تبلیغات وسیع خود تلاش می‌کند که کمبودهای معیشتی را به نظام اسلامی نسبت دهد.

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی جامعه باید شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عملیاتی شود چراکه راه‌حل بهبود وضعیت اقتصادی، رونق کسب، کار و اشتغال است.

خطیب نماز جمعه برازجان با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی به جامعه برجسته و فوق‌العاده است تصریح کرد: ضعف‌های موجود در جامعه به سوء مدیریت‌ها و سوء تدبیرها بر می‌گردد که نباید به نظام اسلامی نسبت داد.

وی با بیان اینکه مدیران انقلابی در فعالیت خود موفق عمل کرده‌‌اند افزود: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و موفق عمل نشده ناشی از انقلابی حرکت نکردن در این عرصه است که مدیران و مسئولان باید فرهنگ انقلابی عمل کردن در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه عسلویه: در انتخابات، شایستگی و لیاقت و انقلابی بودن کاندیداها مورد توجه قرار بگیرد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سال جدید و تحقق آرزوی مسلمانان و مردم انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: امسال انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش رو داریم که باید از هم‌اکنون برای حضور فعال در این عرصه و انتخاب کاندیداهای اصلح و انقلابی آماده شویم.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌‌نژاد با بیان اینکه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است اظهار داشت: اینجانب هیچگاه درانتخابات دخالت نمی‌کنم و در انتخاب افراد و یا افراد خاصی دخالت نمی‌کنم اما اگر کسی در برابر رای مردم بایستد و بخواهد رای مردم را بشکنند درمقابل آنها می‌ایستم و دخالت می‌کنم.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر افزایش بصیرت در شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: در انتخابات شوراها چشم وگوش باز کنیم قومی و یا قبیله‌ای و دوستی رای ندهیم بلکه باید بر اساس شایستگی و لیاقت افراد، کاندیدای مورد نظر انتخاب شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند تاکید کرد: در این راستا باید همه نیروها متحد شوند و برای ایجاد اشتغال و تولید داخل و فراهم کردن اشتغال جوانان تلاش کنند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید سبب از بین رفتن بیکاری و افزایش نرخ اشتغال شود که تحقق این مهم نیازمند تلاش همگانی است.

خطیب نماز جمعه دیلم: تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سال جدید بر توجه به صله رحم و رسیدگی به نیازمندان تاکید کرد و اظهار داشت: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر وروستا در پیش‌رو داریم که برنامه‌ریزی برای حضور فعال در این عرصه امری مهم و ضروری است.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی‌بوشهری با تاکید بر انتخاب افراد انقلابی، متدین و اصلح افزود: افرادی که کاردان و برای خدمت به مردم آماده هستند ، برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نام نویسی کنند تا بتوانند برای شهر و روستای خود مفید فایده باشند.

وی با تاکید بر صیانت از آرای مردم و ملاک قرار گرفتن قانون در همه مراحل انتخابات خاطر نشان کرد: دشمنان چشم امید به انتخابات ایران دارند و باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ، دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنیم.

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر توجه به تحقق این شعار تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش نرخ اشتغال در جامعه، تحقق شعار مقام معظم رهبری است که در این راستا همگان باید تلاش و حرکت انقلابی کنند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار امسال، توطئه‌های دشمنان علیه نظام خنثی می‌کند خاطر نشان کرد: فشار اقتصادی بر جامعه اسلامی از برنامه‌های مهم دشمنان نظام اسلامی ایران است که برای خنثی شدن این ترفند باید شعار اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولید و اشتغال عملیاتی شود.

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه شهرستان دیلم از نقاط گردشگر پذیر است تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای اسکان و رفاه مسافران فراهم شده که ضمن قدردانی از تلاش مسئولان و دست اندرکاران، باید مراعات شرعی و دینی مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه