English

بررسی ایمنی تجهیزات بیش از ۴۰۰ مدرسه اسکان نوروزی در شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ایمنی تجهیزات و امکانات بیش از ۴۰۰ مدرسه اسکان نوروزی در شهر قم بررسی شد.

بررسی ایمنی تجهیزات بیش از ۴۰۰ مدرسه اسکان نوروزی در شهر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  با اشاره به بازدیدهای ایمنی انجام شده برای جلوگیری از خطرات احتمالی در ایام نوروز اظهار کرد: مدارس اسکان آموزش و پرورش قم بطور کامل مورد بازدید ایمنی توسط کارشناسان آتش نشانی قرار گرفت و شاخص‌های ایمنی مد نظر سازمان بررسی شد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک سازمان آتش نشانی قم و آموزش و پرورش تصریح کرد: در آستانه سال جدید با اجرای طرح اسکان زائرین در مدارس بیش از ۴۰۰ مدرسه اسکان نوروزی در سطح شهر را مورد بازدید ایمنی قرار داده و سیستم‌های ایمنی آنها را بررسی کردیم.

عباس جعفری با بیان اینکه در این بازدیدها سیستم‌های گرمایشی، گاز، برق، آب، موتور خانه، انباری، خاموش کننده‌ها، سیستم‌های اعلام آتش سوزی،  آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و سایر موارد بازدید شد افزود: در این بازدیدها تمام معایب به مسئولین از طریق چک لیست اعلام شد تا امسال شاهد کمترین حوادث احتمالی در ایام نوروز باشیم.

وی با تاکید بر بازدید مستمر از بوستان‌های محل اسکان و پیشگیری از خطرات احتمالی برای مردم تصریح کرد: بازدیدهای شبانه ایمنی از چادرها صورت گرفته و نکات ایمنی به مردم گوشزد می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در این ایام با رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سفری خوش داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه