English

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان:

گردشگران نوروزی استان کرمان از اقامت در فضاهای باز و پارکها خودداری کنند

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان گفت: با توجه به ناپایداری‌های هوا گردشگران نوروزی استان کرمان از استقرار در فضاهای باز و پارکها جدا خودداری کنند.

گردشگران نوروزی استان کرمان از اقامت در فضاهای باز و پارکها خودداری کنند

محمود وفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به ناپایداری‌های هوا و احتمال وقوع بارندگی در اقصی‌نقاط استان کرمان، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی امکانات اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در هتلها، مهمانپذیرها، مدارس، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی فراهم است.

و با تاکید بر احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید و رگباری در شهرستانهای مختلف استان کرمان، تصریح کرد: از گردشگران نوروزی استان کرمان درخواست می‌شود تحت هیچ شرایطی در پارکها و کمپ‌های گردشگری غیر مسقف اقامت نکنند.

مدیر‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر آمار گردشگران نوروزی استان کرمان با رشد 25 تا 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه است، افزود: در صورت تکمیل مراکز اقامتی استان کرمان سالن‌های ورزشی و مساجد به روی مسافران نوروزی گشوده می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر ستاد بحران استان کرمان فعال است و به صورت 24 ساعته تحولات و رویدادهای آب و هوایی و اقلیمی استان را رصد می‌کند تا در صورت بروز هر گونه پیشامد تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه