English

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گنبدکاووس:

بیش از ۴ هزار گردشگر از بازارچه مرزی در گنبدکاووس بازدید کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس گفت: روز گذشته بیش از 4 هزار و 480 مسافر و گردشگر از بازارچه مرزی در شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند.

بیش از 4 هزار گردشگر از بازارچه مرزی در گنبدکاووس بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج، رضا پورمهدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته، 2 هزار و 268 نفر وارد شهرستان گنبدکاووس شده، 2 هزار و 30 نفر از برج جهانی قابوس، یک‌هزار و 120 نفر از تالاب آلما گل دیدن کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین 4 هزار و 480 نفر از بازارچه مرزی، 216 نفر از شهر تاریخی جرجان و 2 هزار و 200 نفر از بقعه دانشمند بازدید کردند.

پورمهدی اظهار کرد: در روز گذشته 442 نفر در شهر گنبدکاووس اسکان یافتند که باید شرایط و ظرفیتی فراهم شود تا بتوانیم مسافرین بیشتری را اسکان دهیم.

وی اظهار داشت: یکی از زیر ساخت‌های اسکان وجود هتل در یک شهر است که بخش خصوصی در حال ساخت هتل در ورودی شهر با بهترین امکانات است که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بقعه ملا علی عطا معروف به بقعه دانشمند یکی از زیارتگاه‌ها در نوار مرزی ترکمنستان و 60 کیلومتری شمال شهر گنبدکاووس واقع است.

پورمهدی خاطر نشان کرد: این زیارتگاه چهار ضلعی با گنبد شش ضلعی آهنی سفید است که رنگرزی سفید شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس گفت: این زیارتگاه می‌تواند ظرفیت خوبی برای ارتباط و تعامل دو کشور و همچنین بازدید مسافرین و گردشگران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه