English

ارائه خدمات در ۱۶ رشته در ایستگاه‌های ورزشی نوروزی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از ارائه خدمات در ۱۶ رشته در ایستگاه‌های ورزشی نوروزی خبر داد.

ارائه خدمات در ۱۶ رشته در ایستگاه‌های ورزشی نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در بازدید  شهردار،  معاون خدمات شهری و امور اجتماعی و مدیران شهری از ایستگاه‌ فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در بوستان شهید بنیادی، با اشاره به برنامه‌های ویژه این سازمان در ایام نوروز اظهار کرد: همزمان با آخرین پنج شنبه پایان سال و لحظه تحویل سال سازمان برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری مراسمات ویژه در مجاورت گلزار شهدای مدافع حرم داشته است که با استقبال و توجه خانواده‌های شهدا مواجه شد.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام نوروز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی، ایستگاه های ورزشی و... در دستور کار سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قرار گرفته است گفت: در بوستان‌های بنیادی، لاله، فدک، مهدی، علوی و چند مورد دیگر از بوستان‌های شهر غرفه‌های ویژه سازمان فرهنگی تشکیل شده و خدمات مختلف به مردم ارائه می‌شود.

رفیعی با اشاره به برنامه‌های ورزشی این سازمان در نوروز بیان کرد: ایستگاه‌های ورزش در بوستان‌های شهر تشکیل شده و در آنها در بالغ بر ۱۶ رشته ورزشی از جمله تنیس روی میز، دارت، فریزبی و... با حضور مربیان ورزشی خدمات ارائه می‌شود.

وی گفت: همچنین در بوستان بنیادی با استقرار استیج ثابت سازمان اجرای برنامه هنری ویژه به صورت شبانه در دستور کار است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: البته با توجه به برنامه‌ریزی شهرداری برای تجمع زائرین در بوستان‌های حاشیه شهر به احتمال زیاد این استیج در بوستان لاله نیز تشکیل شده تا شاهد حضور بیشتر مسافران در آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه