English

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد

اسکان ۷۰۰۰ مهمان نوروزی پایتخت در کمپ‌های شهرداری تهران

رییس ستاد گردشگری شهر تهران از استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت از خدمات نوروزی ستاد گردشگری شهر تهران خبر داد.

اسکان 7000 مهمان نوروزی پایتخت در کمپ‌های شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج، فرزاد هوشیار پارسیان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای نوروز تا به امروز حدود 6000 نفر در سامانه ستاد گردشگری شهر تهران ثبت نام و از خدمات تورهای نوروزی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: امسال ستاد گردشگری شهر تهران 24 تور گردشگری در قالب تورهای یک روزه و نیم روز برگزار می کند که از نظر تنوع سفر و خدمات کم نظیر است.

هوشیار از تورهای شمیرانگردی، ری گردی، بازدید از اراضی عباس آباد، گردشگری سبز دوچرخه سواری، بازدید از سه برج بعنوان بخشی از تورهای ستاد گردشگری شهر تهران در ایام نوروز نام برد و گفت: متقاضیان استفاده از تورهای گردشگری شهر تهران همچنان می‌توانند از طریق سامانه‌های اعلام شده نسبت به ثبت نام در تورهای نوروزی اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری شهر تهران، رییس ستاد گردشگری شهر تهران در ادامه آماری از میزان استقبال مسافران نوروزی پایتخت از کمپ های اسکان موقت ستاد گردشگری شهر تهران اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 7000 نفر از خدمات اسکان موقت نوروزی ستادهای گردشگری شهر تهران مستقر در مناطق 22گانه شهر تهران استفاده کرده اند و این مراکز همچنان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شهر تهران هستند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه