English

امام جمعه موقت بجنورد:

افرادی که انگیزه انقلابی ندارند از پست های مدیریتی کنار گذاشته شوند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید افرادی که انگیزه انقلابی ندارند از پست های مدیریتی کنار گذاشته شوند.

افرادی که انگیزه انقلابی ندارند از پست های مدیریتی کنار گذاشته شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آستانه سال نو و نامگذاری سال جاری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" افزود: ایشان در این سخنرانی فرمودند اگر جامعه اسلامی از لحاظ اقتصادی قدرتمند باشد می تواند عزت و استقلال خود را حفظ کند.

نوری اظهار کرد: معظم له در این سخنرانی فرمودند اگر در جامعه اسلامی مشکلی وجود دارد به علت نظام و دین نیست بلکه مشکل مدیرانی است که به وظایف خود به خوبی عمل نکرده اند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که مدیران پرانگیزه، ولایی، انقلابی، مخلص، ساده زیست برای مردم مشکل ایجاد نمی کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد تاکید کرد: فرمانده هان هشت سال دفاع مقدس دارای چنین خصوصیاتی بودند که توانستند دنیا را به زانو درآورند اما افرادی که فقط به فکر حقوق و زیاد کردن تعداد شرکت های خود هستند مشکلی برای مردم حل نمی کنند.

وی در ادامه به دشمن شناسی اشاره کرد و توضیح داد: دشمن در میدان های مختلف با نظام جمهوری اسلامی، مسلمانان و مستضعفان دشمنی کرده است که یکی از آن میدان ها ایجاد جریان های تکفیری و تروریستی بوده است.

نوری خاطرنشان کرد: از زمان های خیلی گذشته تاکنون استعمار پشت سر وهابیت بوده و از نظام عربستان حمایت کرده و تاکنون نیز ادامه داشته است و همچنین جهان استکبار در کشورهای مختلف گروه های تروریستی مختلف ایجاد کرده است که یکی از آنها داعش بوده است.

وی گفت: ویران و بدنام کردن کشورهای اسلامی و همچنین منحرف کردن توجه کشورهای اسلامی از فلسطین به داعش از اهداف تشکیل گروه تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه بوده است.

امام جمعه موقت بجنورد در پایان خاطرنشان کرد: نظام استکباری در برابر نظام ایمانی به هیچ چیزی رحم نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه