English

وضعیت میزبانی اصفهان از شب گذشته تاکنون نسبت به روزهای قبل:

تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمانپذیرها/اولویت بعدی مدارس آموزش و پرورش

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اولویت اسکان به ترتیب با هتل‌ها، میهمان‌سراها، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی، مدارس آموزش و پرورش و در نهایت باغ فدک است.

تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمانپذیرها/اولویت بعدی مدارس آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمد رضا مصور اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی از پنچ شنبه هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کار ستاد تاکنون 502 هزار نفر در محل‌های ستاد اسکان خدمات سفر شهر اصفهان مستقر شده‌اند، ادامه داد: در شب گذشته نیز یکصد و 15 هزار نفر در محل‌های ستاد اسکان خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافتند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته در مدارس آموزش و پرورش 41 هزار و 700 نفر اسکان یافتند، اضافه کرد: همچنین در شب گذشته در منازل استیجاری 50 هزار نفر و در باغ فدک نیز 8 هزار نفر مستقر شدند.

مصور با اشاره به اینکه ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها 2 روز است تکمیل شده است، بیان کرد: شب گذشته 14 هزار نفر در این مکان‌ها مستقر شدند. همچنین در خوابگاه‌ها و فرهنگسراها نیز هزار و 300 نفر حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اسکان در شهر اصفهان به ترتیب با هتل‌ها، میهمان‌سراها، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی، کلاس‌های مدارس آموزش و پرورش و در نهایت باغ فدک است، تأکید کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌سراها اکنون تلاش مسئولان ستاد اسکان و هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان هدایت مسافران به سمت مدارس و منازل استیجاری است و در صورت تکمیل ظرفیت این مکان‌ها، خوابگاه‌ها و فرهنگسراها و در آخر باغ فدک به مسافران معرفی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه