English

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

وجود مه و کولاک در جاده های زنجان/تردد با زنجیر چرخ در جاده دندی

زنجان- مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان از وجود مه و قوع کولاک در جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: برف و کولاک جاده های زنجان را فرا گرفته است.

وجود مه و کولاک در جاده های زنجان/تردد با زنجیر چرخ در جاده دندی

محمد امینی در گفتگو با خبرگزاری موج به وضعیت جاده های استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر بارش پراکنده باران در آزادراه زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان-میانه (حدفاصل کیلومتر ٣٠ تا ٤٥ برقرار است.

وی اظهار کرد: وقوع کولاک موضعی در محورهای دندی-تخت سلیمان تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است و وجود مه و کاهش دید افقی در محورهای زنجان-طارم ، زنجان-تهم چورزق و نیک پی-ماهنشان حاکم است که تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: وضعیت جوی امروز؛غالباً ابری، همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران و برف (در برخی نقاط) خواهد بود و جهت تردد ایمن؛ همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در همه جاده‌های استان، الزامی است.

امینی با بیان اینکه از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی، خودداری کنند، گفت: رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری طی شب و در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان زنجان خودداری کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

امینی گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه