English

در بازدید جانشین پلیس راه کشور از پایگاه های امداد نوروزی عنوان شد:

مراقبت های پلیس راهور باتوجه به افزایش سفرها بیشتر شود

تبریز - جانشین پلیس راه کشور گفت: باید مراقبت های پلیس راهور باتوجه به افزایش سفرها بیشتر شود.

مراقبت های پلیس راهور باتوجه به افزایش سفرها بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار موسی امیری بعداز ظهر پنج شنبه در بازدید از پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی ابراز داشت: اتحاد و همدلی بین نیروهای عمل کننده در طرح نوروزی بسیار خوب و مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه باید با کمک تمام دستگاه ها و رعایت نکات ایمنی سفر توسط گردشگران و مسافران نوروزی شاهد کاهش تلفات سفرهای نوروزی امسال باشیم، ابراز داشت: در روزهای تعطیل عید نوروز به علت افزایش مسافرت ها از مدت ها قبل با هماهنگی همه دستگاهای امدادی، مقدمات سفر فراهم شده و قرارگاه نوروزی به همین منظور راه اندازی شده است .

امیری با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر همه ساله در طرح نوروزی برنامه های بسیار خوب و متنوعی در راستای کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح اجرا می کند، ادامه داد: از اتحاد و همدلی دستگاه های دخیل در امداد نوروزی تشکر می کنم.

مراقبت های پلیس راهور باتوجه به افزایش سفرها بیشتر شود

ظرفیت جاده های کشور کم است

جانشین پلیس راه کشور سپس افزود: به لحاظ کم بودن ظرفیت جاده های کشور و افزایش مسافرت ها باید مراقبت های پلیس راهور بیشتر شود که امیدواریم حادثه ای برای مردم رخ ندهد .

وی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی دستگاهها ی دخیل در امداد نوروزی بسیار خوب و مثال زدنی بوده است، گفت: وظایف همه استان ها در ایام عید نوروز ابلاغ شده است و از تمامی توان نیروهای کمکی و امکانات کمکی استفاده می کنیم تا در یک آماده باش کامل یک عملیات بزرگ برای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

گفتنی است در سومین روز از سال و همزمان با بارش برف و کولاک جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی کشور از پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی واقع در اتوبان پیامبر اعظم بازدید کرد.

مراقبت های پلیس راهور باتوجه به افزایش سفرها بیشتر شود

استقرار 35 پایگاه ثابت و پست های موقت و سیار در جاده های آذربایجان شرقی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این بازدید از استقرار 35 پایگاه ثابت و پست های موقت و سیار در جاده های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در طرح ملی امداد ونجات در بیش از 35 پایگاه ثابت و پست های موقت و سیار نجاتگران بصورت 24 ساعته در خدمت هموطنان بوده و یک فروند بالگرد در حالت آماده باش بسر می برد .

سعید کنعانی با تاکید بر اینکه بیش از 250 نفر از جوانان هلال احمر در 39 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرها و مراکز مهم تفریحی و تاریخی کلانشهر تبریز و استان مستقر شده اند، افزود: این افراد به راهنمایی مسافران و ارائه خدمات سلامت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمرامسال در قالب سه طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح خادم در خدمت هموطنان و مسافران است، ادامه داد: در مجموع 850 نفر نجاتگران جوان و پزشک و داوطلب در 75 نقطه استان و با استفاده از 70 دستگاه خودروی امدادی نقش آفرینی می کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی