English

رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان:

مراکز توزیع میوه شب عید در استان گلستان از امروز دایر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: مراکز توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار دوباره از امروز در استان گلستان برپا شده است.

مراکز توزیع میوه شب عید در استان گلستان از امروز دایر شد

به گزارش خبرگزاری موج، مختار مهاجر ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت توزیع میوه شب عید اظهار داشت: فعالیت مراکز توزیع میوه طرح تنظیم بازار شبکه تعاون روستایی دوباره از امروز پنجشنبه سوم فروردین در سراسر استان گلستان آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله 4 مرکز در گرگان در خیابان کاشانی نبش 17 و 21، خیابان صیادشیرازی 21، در الغدیر و راه آهن و در گنبدکاووس 4 مرکز در سرگل‌زایی فروشگاه فرهنگیان، رسول دانا خیابان مدرس،فروشگاه اتحادیه تعاون روستایی گنبدکاووس، سیدهادی حسینی خیابان اروندرود برپا شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تصریح کرد: در بقیه شهرستان‌ها هم در اتحادیه تعاون روستایی مرکز آماده ارایه خدمت هم استانی‌ها است.

مهاجر اظهار کرد: در مجموع 20 مرکز در سطح استان گلستان برای توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار فعال شده و 4 مرکز دیگر هم در گرگان از روز شنبه برپا می‌شود.

وی افزود: تاکنون در این طرح 485 تن پرتقال،308 تن سیب درختی، 958 تن برنج، 321 تن شکر و 196 تن گوشت مرغ در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: قیمت توزیع براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گلستان که به ریاست استاندار تشکیل شد، مبلغ 3900 تومان برای هر کیلوگرم پرتقال و برای هر کیلوگرم سیب درختی 3500 تومان قیمت نرخ‌گذاری و در اختیار مصرف‌کنندگان استان قرار می‌گیرد.

مهاجر گفت: مرحله نخست توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شب عید در گلستان از 26 اسفند آغاز می‌شود و بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تهیه و ذخیره شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه