English

صبح امروز رخ داد

مهار آتش سوزی در سوله ۵۰۰ متری انبار چوب

آتش سوزی در انبارنگهداری و دپوی چوب در شهرستان طرقبه با تلاش بیش از 20 آتش نشان مهار و اطفاء شد.

مهار آتش سوزی در سوله 500 متری انبار چوب

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری موج گفت: این حادثه سحرگاه امروز پنجشنبهدرپی آتش سوزی انبار چوب در بلوار امام رضا(ع) شهرستان طرقبه اتفاق افتاد و چندین تیم آتش نشانی برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود: پس از حضور در محل و انجام عملیات اطفای حریق با توجه به گسترده بودن این آتش سوزی از طریق شبکه بیسیم از ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد درخواست کمک کرده که با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات 125 مشهد، بیش از 15 آتش نشان را از 4 ایستگاه به همراه چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو توربوفن به این محل اعزام می کند.

محمد جواد سبحانی افزود،: عملیات مهار و کاوش این آتش سوزی که در سوله ای به مساحت تقریبی 500 متر مربع به وقوع پیوسته بود با مشارکت همکاران آش نشانی طرقبه و آتش نشانان اعزامی از مشهد مقدس تا حوالی ساعت 8 صبح امروز ادامه داشت .

وی گفت: با توجه به صنعتی بودن محل و نیز چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این انبار و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع الاشتعال ، روند مهار و لکه گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد تصریح کرد : با توجه به گستردگی این آتش سوزی ، اعلام علت وقوع حریق نیازمند بررسی های دقیق ترو کارشناسی تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه