English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

ارومیه با ثبت نام ۵۹۹ داوطلب انتخابات رتبه اول کشوری را کسب کرد

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه با تعداد 599 نفر ثبت نام نامزد انتخاباتی رتبه اول را در کشور کسب کرد.

ارومیه با ثبت نام 599 داوطلب انتخابات رتبه اول کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در سومین روز از زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به‌همراه سرپرست فرمانداری خوی با حضور در دفتر انتخاباتی فرمانداری و بخشداری مرکزی خوی از محل ثبت نام داوطلبین و عوامل اجرایی بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: ثبت نام نامزدهای انتخاباتی تا 6 فروردین ادامه خواهد یافت و خوشبختانه شاهد روند خوبی در مراحل ثبت نام داوطلبین در سطح استان هستیم.

علیرضا رادفر افزود : در دو روز اول تعداد دو هزار و 479 نفر در سطح استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 548 نفر در حوزه های شهری و یک هزار و 928 نفر در حوزه روستایی هستند.

وی تصریح کرد : از این تعداد دوهزار و 409 نفر مرد و 67 نفر نیز خانم هستند و همچنین تعداد 445 نفر از آقایان در حوزه های شهری و یک هزار و 914 نفر نیز در حوزه‌های روستایی ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: تا پایان ساعات آخر روز دوم ثبت نام، شهرستان ارومیه با تعداد 599 نفر ثبت نام نامزد انتخاباتی رتبه اول را در کشور کسب کرد و این نشانگر استقبال گسترده و پر شور مردم استان از مرحله ثبت نام شوراها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه