English

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراهای استان بوشهر از ۱۱۰۰ نفر فراتر رفت

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: یک‌ هزار و 115 داوطلب در استان بوشهر تا پایان وقت سومین روز ثبت نام‌ از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا نام‌نویسی کردند.

ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراهای استان بوشهر از 1100 نفر فراتر رفت

سید اسماعیل موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم در استان بوشهر فراهم است اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می‌شود و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرها و روستاهای استان بوشهر فراهم است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ششم فروردین ادامه دارد افزود: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ساعت 8 تا 16 آماده ثبت نام داوطلبان هستند و با توجه به اینکه نام نویسی از داوطلبان تمدید نمی‌شود لازم است متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند.

ثبت نام 1115 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از ثبت نام یک‌هزار و 115 داوطلب در این استان خبرداد و خاطر نشان کرد: تا پایان وقت سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک‌هزار و 115 نفر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر نام‌نویسی کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه از این تعداد 81 نفر زن و یک‌هزار 34 نفر مرد هستند تصریح کرد: 742 نفر از داوطلبان در روستاها و 373 نفر هم در شهرها برای کاندیداتوری شورای شهر و روستا ثبت نام‌ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 232 نفر از داوطلبان سابقه عضویت در شوراها داشته‌اند گفت: از میان زنان داوطلب شورای اسلامی 45 نفر در شهرها و 36 نفر در روستاها و از میان داوطلبان مرد 328 نفر در شهرها و 706 نفر در روستاها ثبت نام کرده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های دشتستان، جم و تنگستان تاکنون بیشترین داوطلب در ثبت نام شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر داشته‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای 400 روستا و 37 شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی