English

در روز سوم ثبت نام؛

شمار داوطلبان انتخابات شوراها در مرکزی به بیش از یک هزار نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در سومین روز ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شمار این داوطلبان در استان مرکزی به یک هزار و 49 نفر رسید.

شمار داوطلبان انتخابات شوراها در مرکزی به بیش از یک هزار نفر رسید

شکرالله حسن بیگی در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: در روز آغازین ثبت نام داوطبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی 266 نفر، طی روز دوم 299نفر و در روز سوم ثبت نام، 484 نفر در سطح استان به طور قطعی ثبت نام کردند که مجموع این تعداد، یک هزار و 49 نفر است.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان 985 نفر مرد و 84 نفر زن هستند، همچنین 319 نفر برای حضور در شوراهای شهری و 730 نفر برای حضور در شوراهای روستایی داوطلب شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان ساخت: از مجموع یک هزار و 49 نفری که تاکنون برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی ثبت نام کرده اند، 256 نفر دارای سابقه عضویت در شورا هستند.

حسن بیگی تصریح کرد: در روز سوم ثبت نام، نسبت به دو روز قبل شاهد افزایش چشمگیر حضور داوطلبان در فرمانداری ها و بخشداری ها برای اعلام شرکت در انتخابات شوراهای استان بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اضافه کرد: طبق سرشماری سال ۹۵، در استان مرکزی 863 روستا واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی هستند که تلاش داریم در این دوره انتخابات، تمامی این روستاها صاحب شورا شوند.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی