English

فرماندار نهاوند عنوان کرد:

۱۶۶ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای نهاوند ثبت نام کردند

فرماندار نهاوند گفت: طی 3 روز اخیر و با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 166 نفر در نهاوند ثبت نام کردند.

۱۶۶ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای نهاوند ثبت نام کردند

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: با پایان یافتن سومین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون 166 در نهاوند نام نویسی کرده اند.

وی گفت: 164 تن از داوطلبان مرد و 2 داوطلب زن هستند که یک داوطلب زن برای شورای شهر نهاوند و یک داوطلب زن برای انتخابات شورای روستای جهان آباد نام نویسی کرده است.

حمیدوند گفت: تا کنون 23 داوطلب برای شهر نهاوند، 2 داوطلب برای شهر فیروزان، 5 داوطلب برای شهر گیان و 2 داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداریهای تابعه شهرستان نیز گفت: تا کنون 96 داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، 27 داوطلب برای روستاهای بخش خزل، 6 داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و 5 داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریها ثبت نام کرده اند.

فرماندار نهاوند یادآوری کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراها از ساعت 8 صبح در فرمانداری نهاوند و بخشداریهای تابعه صورت می گیرد.

وی گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح 30 اسفندماه سال گذشته آغاز و برابر جدول زمانبندی انتخابات تا 6 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه