English

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم :

فعالیت ۳۵ مبلغ روحانی در ۱۱ خیمه معرفت ناحیه ۲ اوقاف شهرستان قم

قم- رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: امسال در قالب طرح آرامش بهاری، 35 نفر مبلغ روحانی در 11 خیمه معرفت ناحیه دو شهرستان قم، به ارائه خدمات فرهنگی به زائران می‌پردازند.

فعالیت 35 مبلغ روحانی در 11 خیمه معرفت ناحیه 2 اوقاف شهرستان قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، رئیس  اوقاف و امور خیریه ناحیه دو قم درگفتگو با  خبرنگار ما گفت :طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، با اشاره به آغاز این طرح در سطح ناحیه دو اوقاف شهرستان قم اظهار کرد: بر این اساس در 11 بقعه خیمه معرفت برپا شده است.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) روستای زواریون و عبدالله(ع) قلعه چم دارای خیمه معرفت درجه یک با هفت غرفه هستند، در واقع این دو بقعه به عنوان حرم‌های شاخص ناحیه دو اوقاف شهرستان قم در قالب طرح آرامش بهاری فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با بیان اینکه خیمه‌های معرفت درجه دو با چهار غرفه در بقاع متبرکه‌ دیگر برپا شده است گفت: آستان مقدس امامزادگان جمال الدین(ع)، ابراهیم(ع)، جعفر شهید(ع)ف عبدالله(ع) قلعه کامکار و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از جمله این اماکن هستند.

وی ادامه داد: در آستان مقدس امامزادگان سید معصوم(ع)، احمد(ع) منطقه خاکفرج، خدیجه خاتون(س)، یحیی(ع) و حلیمه خاتون(س) هم خیمه معرفت با یک غرفه تا پایان تعطیلات نوروز امسال برپا خواهد بود.

فاطمیان خاطرنشان کرد: 35 نفر مبلغ اعزامی و مستقر در این خیمه‌ها به ارائه خدمات فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی می‌پردازند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه