English

طی ۷۲ ساعت گذشته به ثبت رسید؛

تردد یک میلیون و ۶۳۰ هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: طی روزهای 29 اسفندماه95 تا دوم فروردین ماه۹۶، تردد حدود یک میلیون و 630هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

تردد یک میلیون و 630 هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی

محسن عادلی در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: بررسی وضعیت تردد در محورهای اصلی و دارای تردد شمار استان مرکزی نشان از آن دارد که در روز 29 اسفندماه۹۵، حدود 648 هزار خودرو در استان مرکزی تردد داشته اند و این آمار در روز سی ام اسفندماه95 نیز، 489 هزار خودرو بوده است.

وی افزود: همچنین در روز یکم فروردین ماه ۹۶، تردد بیش از 492هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی به ثبت رسیده و جمع بندی آمار ترددهای این سه روز نشان می دهد که طی مدت مذکور بیش از یک میلیون و 630 هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته اند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: این میزان تردد به ثبت رسیده با بررسی و تحلیل 62 محور مواصلاتی و شریانی استان به دست آمد و میانگین سرعت در محورها طی روز گذشته(یکم فروردین)، 90 کیلومتر بر ساعت بوده است.

عادلی خاطرنشان ساخت: آمار تخلفات ثبت شده سرعت غیرمجاز در استان مرکزی طی روز گذشته نسبت به دو روز قبل، افزایش یافت و از ده درصد به 12 درصد رسید که سه درصد بیش از میانگین تخلفات سرعت غیرمجاز کشور در همین مدت است.

وی ادامه داد: محور اراک-شازند طی ساعت یازده تا دوازده روز گذشته بیشترین میزان تردد را طی یک ساعت به خود اختصاص داده و حدود دو هزار و 650 خودرو از این مسیر تردد کرده اند و پس از آن آزادراه تهران-ساوه با دو هزار و 394 تردد طی ساعت یازده تا دوازده همان روز، بیشترین تردد را طی یک ساعت داشته است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: پنج درصد وسایل نقلیه عبوری در محورهای استان طی روز گذشته معادل 24هزار و 600 خودرو، وسائل نقلیه سنگین بودند و بیشترین تردد خودروهای سنگین مربوط به محور شازند-ازنا بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی