English

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز خبر داد:

برپایی ایستگاه سلامت نوروزی در البرز/ارائه خدمات به مسافران

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی البرز از برپایی ایستگاه سلامت نوروزی در استان خبر داد و گفت: تاکنون به 122 مسافر خدمات ارائه شده است.

برپایی ایستگاه سلامت نوروزی در البرز/ارائه خدمات به مسافران

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرگزاری موج، اظهار کرد: مرکز اورژانس115 البرز از اولین روز آغاز طرح سلامت نوروزی با تمام توان و امکانات از جمله یک فروند بالگرد، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 54 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه موتور لانس و حدود 400 نفر نیروی ستادی و عملیاتی در وضعیت آماده باش کامل و در خدمت مردم عزیز استان البرز و مسافران نوروزی است .

وی افزود: واحد ارتباطات این مرکز در هفت روز اول طرح سلامت نوروزی، پاسخگوی 17 هزار و 632 تماس تلفنی بوده و نیروهای عملیاتی نیز تعداد یکهزار و 894 مأموریت اورژانسی را به انجام رسانده اند .

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: از این تعدادیکهزار و 596 مأموریت در محدوده های شهری و 298 مأموریت دیگر در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است .

وی با اشاره به اعزام به 255 مأموریت تصادفی و یکهزار و 638 مأموریت غیر تصادفی، گفت: در این ماموریت ها به یکهزار و 963 بیمار، خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه شده است .

وی با اعلام اینکه ایستگاه های سلامت نوروزی در پنج نقطه از محورهای مواصلاتی استان به 122 مسافر نوروزی خدمات درمانی ارائه کرده اند، تصریح کرد: پایگاه هوایی اورژانس115 البرز در این مدت، پنج سورتی پرواز داشته و12 مصدوم را که نیازمند انتقال سریع به مراکز درمانی بودند، را اعزام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه