English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

مراجعه ۲۳۹ نفر از مسافران به ایستگاههای جاده ای سلامت قزوین

قزوین- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با آغاز سفرهای نورورزی 239 تن به ایستگاههای سلامت استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

مراجعه 239 نفر از مسافران به ایستگاههای جاده ای سلامت قزوین

محمدحسن ارداقیان در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: 239 نفر از مراجعین جاده ای به 5 ایستگاه سلامت برپا شده در 5 نقطه استان «درعوارضی های شماره ۲، ۳، 4 و پایگاههای آوج و شامی شاپ» مراجعه و خدمات لازم را شامل خدمات پزشکی سرپایی، داروهای اولیه مورد نیاز و یا راهنمایی به اولین مرکز بهداشتی درمانی را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: کل ماموریتهای به انجام رسیده در فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین پس از آغاز سفرهای نوروزی یعنی از 25 اسفند ماه 95 تا امروز دوم فروردین ۹۶، 1023 مورد بوده است که از این تعداد 212 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و 811 ماموریت نیز شامل سایر موارد بوده است.

ارداقیان یادآور شد: در ماموریت های مربوط به سوانح جاده ای و ترافیکی استان قزوین در این ایام، 171 تن از هم وطنانمان مصدوم و به بیمارستانهای استان اعزام شدند که متاسفانه 5 تن در حین تصادف جان خود را از دست داده بودند.

طبق اطلاعات کسب شده از روز 25 اسفند ماه 1395 تا دوم فروردین ۱۳۹۶، 9018 تن به اورژانس بیمارستانهای استان قزوین مراجعه و خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه