English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز:

مسافران نوروزی در حاشیه رودخانه‌های البرز توقف نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به صدور اخطاریه هواشناسی از مسافران نوروزی خواست در حاشیه رودخانه‌های استان توقف نکنند.

مسافران نوروزی در حاشیه رودخانه‌های البرز توقف نکنند

مهدی مهرور در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: آسمان استان طی روز های آتی نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر همراه با بارش برف خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی استان، گفت: در جاده های کوهستانی و ارتفاعات برف گیر استان کاهش دید افقی، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می شود.

مهرور ضمن هشدار به دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان، گفت: برای جلوگیری از خسارات احتمالی تدابیر لازم از سوی دستگاه های متولی اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان به ویژه محور کوهستانی چالوس را دارند خواست تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی همچنین از مسافران نوروزی که از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند خواست از توقف و ایجاد کمپینگ در حاشیه رودخانه ها، دره ها و مسیل ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه