English

نخستین دهکده توریستی استان گلستان در گنبدکاووس افتتاح شد

نخستین دهکده توریستی استان گلستان همزمان با ایام نوروز با حضور مسئولان در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد.

نخستین دهکده توریستی استان گلستان در گنبدکاووس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در حاشیه افتتاح دهکده توریستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار دهکده توریستی در استان در شمال شهرستان گنبدکاووس با هدف شاداب‌سازی گردشگران و بهره‌مندی شهروندان داخل و خارج استان دایر شد.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان گنبدکاووس افزود: در این دهکده صنایعدستی و غذاهای سنتی برای مسافران و گردشگران عرضه می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در این دهکده بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با آداب و رسوم اقوام مختلفی که در استان زندگی می‌کنند، آشنا شوند.

احمدرضا آدینه بخشدار بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس نیز در حاشیه افتتاح این دهکده توریستی اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال پایدار روستائیان بخش مرکزی گنبدکاووس این دهکده دایر شده و افرادی که تسهیلات برای ایجاد اشتغال در زمینه صنایع دستی در روستا دریافت کردند، محصولات خود را در این دهکده عرضه می‌کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم برای ایجاد اشتغال دائم جوانان روستاهای بخش مرکزی این دهکده به صورت دائمی برپا باشد.

بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بیش از 12 آلاچیق در این دهکده برپا شده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 21 از این دهکده بازدید کنند.

آدینه گفت: این دهکده توریستی در 2 کیلومتری شمال گنبدکاووس، ابتدای جاده گنبد به اینچه برون تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه