English

رئیس ستاد انتخابات استان قم:

ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان قم بر ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی انتخابات را پیشانی و آبروی نظام اسلامی دانست و فراهم نمودن زیرساخت های برگزاری آن را بسیار مهم تلقی نمود.

وی با بیان اینکه اجرای انتخابات نیازمند نیروی انسانی است، مشارکت همه ی دستگاه ها در این زمینه را ضروری دانست و افزود: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد در برگزاری انتخابات همواره مورد توجه این ستاد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه ی پرسنل آموزش و پرورش به لحاظ اطلاعات کارشناسی توانایی مشارکت در برگزاری انتخابات را دارند اضافه کرد: حضور پررنگ آموزش و پرورش نباید حاشیه ی امنی برای سایر دستگاه ها برای عدم حضور باشد.

وی با اشاره به اهمیت تخصصی شدن شوراها، انتخاب سیاسی اعضای شورا را موجب ایجاد مشکلات در مدیریت شهری دانست و افزود: بایستی در این زمینه به شهروندان اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از توان و زیرساخت های این نهاد برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: آموزش و پرورش استان از همه ی امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه