English

موانع تولید و کارآفرینی باید در مازندران کاهش یابد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی باید به فرهنگ صالح و عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد، تأکید کرد: موانع تولید و کارآفرینی باید در مازندران کاهش یابد.

موانع تولید و کارآفرینی باید در مازندران کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری موج،حسین نیازآذری  با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی در اداره امور کشور، اظهار کرد: مهم‌ترین پیامد اقتصاد مقاومتی توسعه درون‌زا و شکوفایی تولید ملی است و شکوفایی تولید ایجاد اشتغال مولد است.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال نیاز به همکاری و همدلی فراگیر ملی داریم، خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه، بانک‌ها، بیمه‌ها، رسانه‌های گروهی، دانشگاهیان و آحاد مختلف مردم باید به کمک بخش خصوصی بسیج شوند تا چرخ‌های تولید و اقتصاد ملی سریع‌تر حرکت کند و هریک از نهادها و اقشار جامعه بررسی نمایند که چگونه می توانند حامی تولید ملی باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی باید به فرهنگ صالح و عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد، تأکید کرد: موانع تولید و کارآفرینی باید کاهش یابد و مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیشگام خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: با مقوله اقتصاد مقاومتی نباید شعاری و مناسبتی مواجه شد بلکه با سخت‌کوشی، برنامه‌ریزی و روش‌های کارآمد علمی به کمک تولید و کارآفرینان شتافت.

نیازآذری تسهیل در روندهای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و جذب سرمایه‌گذار در سطح ملی و محلی را دو عامل کمک‌کننده اقتصاد مقاومتی برشمرد و با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر امور اقتصاد و دارایی به همراه جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بابل گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی و محرک توسعه استان مازندران در بخش صنعت آب و برق، معدن، گردشگری، کشاورزی و شبکه حمل و نقل که نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارند به سرمایه‌گذاری زیربنایی دولت و بانک‌ها نیاز دارند.

وی افزود: با منابع و اعتبارات موجود نمی‌توان برای استان مازندران اشتغال ایجاد کرد بلکه نیازمند توجه بیش از پیش دولت و بانک‌ها در تسریع طرح‌های زیربنایی هستیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی قانون برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 را براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصویب کرد، گفت: این دو قانون ظرفیت خوبی برای کشور برای تسهیل در امر تولید و اشتغال است و در سطح محلی هم باید روند سرمایه‌گذاری جذاب شود تا متناسب با مزیت‌های منطقه‌ای فرصت‌های شغلی فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه