English

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان:

خدمات رسانی به مسافران در همدان شبانه‌روزی انجام می‌شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت:در مدت زمان برپایی ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان 40 نفر در قالب 3 شیفت به‌ صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

خدمات رسانی به مسافران در همدان شبانه‌روزی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد قدیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان از 26 اسفندماه سال گذشته دایر شده و تا 13 فروردین ماه فعال است، اظهار داشت: بیشترین مسافران ورودی به شهر همدان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازنداران و تهران بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 16 هزار و 500 نفر در ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان پذیرش شده‌اند، افزود: در مدت زمان برپایی ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان 40 نفر در قالب 3 شیفت به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان ابراز کرد: در ستاد تسهیلات نوروزی و اسکان مسافرین شهرداری همدان که در مجموعه فرهنگی عینالقضات همدانی برپا است خدمات‌رسانی در هر شیفت توسط راهنمایانی از شهرداری همدان، تشکل‌های مردمی و نمایندگانی از دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت‌کننده در امر اسکان مسافران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اولیه و اولویت ستاد اسکان، هدایت مسافران به هتل‌ها و میهمانپذیرها است، عنوان کرد: در صورت عدم تمایل مسافران به حضور در این مکان‌ها، مسافران به محل‌های دیگری راهنمایی می‌شوند و برای آن دسته از مسافرینی که قصد برپایی چادر در فضای باز را دارند نیز محل‌هایی در نظر گرفته شده است.

قدیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل شده است، گفت: شهرداری در محیطی کاملاً فرهنگی، زیبا و با طرح‌هایی بدیع میزبان مهمانان، گردشگران و شهروندان است.

وی از نصب اِلمان‌های نوروزی در پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: با فرا رسیدن سال نو 100 اِلمان شهری در نقاط مختلف همدان نصب شده است تا فضایی دلچسب را برای مردم، مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه