English

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد

نام‌نویسی ۱۰۵۳ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان

رئیس ستاد انتخابات گیلان از نام‌نویسی 162 نفر در شهرها و 891 نفر در روستاها برای انتخابات شوراهای اسلامی در این استان خبر داد.

نام‌نویسی 1053 نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان

محمد احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به نام‌نویسی یک‌هزار و 53 نفر در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در گیلان اظهار کرد: تعداد 162 نفر در شهرها و 891 نفر در روستاها نام‌نویسی کردند.

وی شهرستان‌های رشت، رودسر، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و لنگرود را دارای بیشترین ثبت‌نام‌ها در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان عنوان کرد و افزود: در مجموع 67 نفر زن و 986 نفر مرد ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه با ازدحام نام‌نویسی در روزهای پایانی ثبت‌نام مواجه می‌شویم، تصریح کرد: داوطلبان نام‌نویسی را به روز پایانی موکول نکنند ضمن اینکه داشتن مدارک کامل شرط نام‌نویسی قطعی داوطلبان است.

احمدی‌پور متذکر شد: برخی از افراد تعهد کردند گواهی سوء پیشینه خود را ارائه کنند و ثبت‌نام آنها تا ارائه این گواهی قطعی نیست و لازم است پیگیری لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه