English

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خبر داد

نام‌نویسی ۱۶۰۵ نفر در انتخابات شوراها در استان آذربایجان شرقی/ نامزد شدن ۶۳ زن در استان

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از ثبت نام 766 نفر در دومین روز پنجمین دوره انتخابات شوراها در استان خبر داد و گفت: در دو روز ثبت نام یک هزار و 605 نفر در استان برای انتخابات شوراها در شهر و روستاها در استان ثبت نام کرده‌اند.

نام‌نویسی 1605 نفر در انتخابات شوراها در استان آذربایجان شرقی/ نامزد شدن 63 زن در استان

به گزارش خبرگزاری موج، سعید شبستری امشب در جمع خبرنگاران در خصوص آمار ثبت نامی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی در دومین روز، با بیان اینکه در ادامه فرآیند نام‌نویسی تا ساعت 20 امروز یک هزار و 605 نفر داوطلب در کل استان ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد تا به این ساعت 766 نفر در روز دوم نام نویسی شده که از این تعداد 173 نفر در حوزه شهری و 593 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع از یک هزار و 605 نفر ثبت‌نامی 479 نفر در حوزه شهری و یک هزار و 126 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد یک هزار و 542 نفر زن و 63 نفر زن در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: از مجموع آمار ثبت نامی تا به امروز 429 نفر مرد و 50 نفر زن در حوزه شهری و 1113 نفر مرد و 13 نفر زن در حوزه روستایی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

وی در خصوص آمار ثبت نامی شهرستان تبریز نیز گفت: در کل شهرستان تبریز تا به امروز در مجموع 231 نفر ثبت نام شده که از این تعداد 176 نفر در حوزه شهری و 55 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

شبستری تبیین کرد: از مجموع 231 نفر ثبت نامی در شهرستان تبریز 79 نفر در دومین روز از انتخابات نام نویسی شده که 62 نفر در حوزه شهری و 17 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

وی توضیح داد: از مجموع 231 نفر ثبت نامی کل شهرستان تبریز 206 نفر مرد و 25 نفر زن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 152 نفر مرد و 24 نفر زن در حوزه شهری و 54 نفر مرد و یک زن در حوزه روستایی نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شهر تبریز تا به امروز 165 نفر نام نویسی انجام شده که از این تعداد 58 نفر در روز دوم نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: از مجموع 165 نفر ثبت نامی در شهر تبریز، 141 نفر زن و 24 نفر مرد ثبت‌نام کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی