English

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم:

آمادگی شهرداری قم جهت هدایت زائرین به مکان‌های اسکان دائمی

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص هدایت زائرین به مکان‌های اسکان دائم در صورت تشدید برودت هوا و بارش باران صورت گرفته است.

آمادگی شهرداری قم جهت هدایت زائرین به مکان‌های اسکان دائمی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافرین و زائرین در مکان‌های مسقف با تشدید برودت هوا و بارش باران صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی برای شب بحث بارش را پیش‌بینی کرده بود برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به بارش باران در روزهای گذشته تصریح کرد: روز گذشته نیز تیم‌های مناطق برنامه ریزی کردند و توانستند با آمادگی کامل برای بحث بارش باران در ستادهایی که مشخص شده بود با تشکیل تیم‌ها هدایت زائرین را داشته باشند.

میرهادی با تاکید بر اینکه شب گذشته هدایت مسافرین و زائرین از بوستان‌ها به سوله‌های بحران انجام شد گفت: همچنین با آماده باش نیروهای اطلاع رسانی و خدمات رسان هدایت مسافران و زائران به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و نمایشگاه دائمی برای نصب چادر داشتیم.

وی با بیان اینکه برای امشب هم وزش شدید باد و برودت هوا پیش بینی شده است افزود: آماده هستیم زائرین را به سمت مکان‌های اسکان دائم هدایت کنیم.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم با تاکید بر اینکه شب گذشته بالغ بر ۸۶۷ چادر در مکان‌های اسکان دائم نصب شد خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیران شهر بر این است که هیچ‌ مشکلی در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین به وجود نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه