English

فرمانده پلیس راه گلستان:

ترافیک در محورهای گلستان روان است/کاهش ۸۶ درصد تصادفات فوتی در استان

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به کاهش 86 درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز امسال در گلستان گفت: هم‌اکنون ترافیک در همه محورهای استان گلستان روان است اما به علت بارش باران جاده های استان لغزنده گزارش شده است.

ترافیک در محورهای گلستان روان است/کاهش 86 درصد تصادفات فوتی در استان

سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: هم اکنون از همه محورهای استان بارش خفیف باران گزارش شده و همه جاده های استان لغزنده است و شاهد ترافیک روان در جاده های استان گلستان هستیم.

وی افزود: به علت لغزنده بودن جاده های استان نیاز است که همه رانندگان با دقت کامل و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به فوت یک نفر بر اثر تصادف در محور قدیم گرگان به کردکوی در روز گذشته تصریح کرد: در مجموع تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز امسال از 25 اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 86 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ عبدی گفت: تعداد تصادفات جرحی در محورهای استان نیز در این مدت 8 درصد کاهش داشته است.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روزی در محورهای استان گفت: پلیس راه با 285 نفر نیرو با 93 دستگاه خودرو و با ایجاد 15 ایستگاه و پاسگاه پلیس راه در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

وی اظهار کرد: توصیه ما به مردم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است چرا که با رعایت این موارد شاهد سفر ایمن خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه