English

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات نوروز چابهار خبر داد

حضور بیش از ۴۹ هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی 49 هزار و 961 نفر در مراکز اقامتی شهرستان چابهار مانند هتل‌ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها، تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش اقامت کرده‌اند.

حضور بیش از 49 هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار

به گزارش خبرگزاری موج نصیر بارکزهی اظهار داشت: آب و هوای معتدل، راه‌های دسترسی مناسب زمینی، مراکز خرید تجاری، صنایع دستی متنوع بومی و بازارهای سنتی از جذابیت‌هایی است که سبب جذب مسافران و گردشگران به سواحل نیلگون دریای مکران در شهرستان چابهار شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز 96 منطقه آزاد چابهار گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی بیش از 49 هزار و 960 نفر در مراکز اقامتی چابهار مانند هتل‌ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، کمپ‌های موقت مسافری، چادرهای مسافرتی در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌ها با برپایی 4 هزار 150 تخته چادر اقامت کرده‌اند.

وی بیان کرد: ساحل زیبا، پلاژ ساحلی، کوه‌های مینیاتوری، قلعه پرتغالی‌ها، درخت انجیر معابد در کنار مراکز خرید مجتمع‌های تجاری واقع در منطقه آزاد از مهمترین اماکنی است که مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

بارکزهی تصریح کرد: در راستای توسعه سواحل مکران با امکانات فراهم شده همه ساله مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند که بیشترین حجم سفرها در ایام تعطیلات به ویژه نوروز صورت می‌گیرد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: به منظور اطلاع‌رسانی مسافران و گردشگران نوروزی 40 نفر به عنوان راهنمایان گردشگری در 4 پایگاه اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف و مبادی ورودی منطقه آزاد چابهار مستقر شده و مردم را نسبت به اماکن تاریخی، گردشگری، تفریحی، اقامتی، خدمات درمانی و بهداشتی و پذیرایی با ارایه نقشه و بروشور راهنمایی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه