English

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات آسیب دیدگان طغیان آب دریا در بندر دیر در اسرع وقت برطرف شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آسیب‌هایی که به مردم بندر دیر بر اثر بروز طوفان و طغیان دریایی وارد شده، باید در اسرع وقت جبران و مشکلات مردم برطرف شود.

مشکلات آسیب دیدگان طغیان آب دریا در بندر دیر در اسرع وقت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر امروز در بررسی مشکلات مردم بندر دیر با تاکید بر تسریع بر حل مشکلات مردم اظهار داشت: به زیرساخت‌ها، منازل مسکونی و قایق‌های صیادی آسیب‌های فراوانی وارد آمده که باید حل این مشکلات در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با مردم و خانواده‌های داغدار حادثه طغیان آب دریا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

حسینی بوشهری بر تسریع در رسیدگی مسئولان به مشکلات پیش آمده و جبران خسارت آسیب دیدگان تاکید کرد و در تماس تلفنی با وزیر کشور خواستار رسیدگی به مشکلات مردم و جبران خسارت‌های وارد آمده به مردم و تامین زیرساخت‌های تخریب شده بندر دیر شد.

وی با اشاره به اینکه از بین رفتن شناورهای صیادی مردم دیر مشکلات آنان را دو چندان کرده است، افزود: حل مشکلات این قشر باید در اولویت قرار بگیرد تا این افراد آسیب دیده بتوانند امرار معاش کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با بیان اینکه بروز بلایای طبیعی دور از انتظار نیست، افزود: کشور در معرض بلایای طبیعی قرار دارد و بروز چنین حوادثی دور از انتظار نیست.

حسینی بوشهری، فروریختن دیوار منازل و نفوذ آب در عمق خانه‌ها را یکی از مشکلات اساسی مردم بندر دیر دانست و تاکید کرد: با توجه به نقش مهم مسئولان مرکز در تسکین درد مردم، در این شرایط مسئولان نیز با اقدام به موقع خود نسبت به کاهش مشکلات این منطقه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حادثه سیل ماه گذشته اعتباری برای حل مشکلات استان بوشهر پرداخت نشده است، گفت: گلایه مردم آسیب دیده سیل اخیر در استان این است که مسئولان با وجود برآورد هزینه اما تاکنون برای جبران خسارات مبلغی پرداخت نشده و نکند این مسئله دوباره تکرار شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تسریع در بازسازی منازل تخریب شده افزود: انتظار است مسئولان با ارزیابی میزان خسارت‌ها و تخصیص به موقع اعتبار، مردم آسیب دیده ترمیم منازل مسکونی خود را مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی