English

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

شکوفایی گردشگری دماوند و فیروزکوه در سایه فراهم شدن زیر ساخت ها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اگر زیر ساخت های گردشگری فراهم شود شاهد توسعه بیش از پیش گردشگری این منطقه خواهیم بود.

شکوفایی گردشگری دماوند و فیروزکوه در سایه فراهم شدن زیر ساخت ها

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم میرزایی نیکو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت 210 اثر تاریخی در شهرستان دماوند و فیروزکوه گفت: اگر زیر ساخت های گردشگری فراهم شود شاهد توسعه بیش از پیش گردشگری این منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دماوند جزو یکی از 14 منطقه نمونه گردشگری کشور است اضافه کرد: آثار باستانی و صنایع گردشگری شهرستان دماوند منحصر به فرد است، برج «اشکانیان» در دماوند بیش از 800 سال قدمت دارد.

وی سپس به مسجد جامع دماوند به عنوان یک اثر تاریخی زیبا اشاره کرد و گفت: قدمت زیر زمین مسجد جامع دماوند به دوران اشکانیان باز می گردد و خود این مسجد نیز از معدود مساجد دارای یک مناره است که این ویژگی مسجد جامع دماوند را از بقیه مساجد تاریخی متمایز می کند.

میرزایی نیکو اضافه کرد: علاوه بر این اماکن تاریخی و باستانی طبیعت دماوند و فیروزکوه بسیار جذاب و دیدنی است که وجود این مجموعه ها در کنار یکدیگر جذابیت خاصی برای گردشگران در سفر به این مناطق فراهم می کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پرداختن به امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری و فراهم آوردن زیر ساخت های مناسب شاهد رشد و شکوفایی صنعت گردشگری در کشور خواهیم بود، چرا که طبیعت بکر و زیبا به همراه آثار تاریخی منحصر به فرد دماوند و فیروزکوه را به مقاصدی ایده آل برای گردشگران تبدیل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه