English

رییس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

ترافیک سنگین در آزادراه های زنجان/جاده ها لغزنده است

زنجان- رییس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین و در حین حال روان در آزادراه های زنجان حاکم است، گفت: درحال حاضرتردد در آزادراه زنجان – قزوین به کندی صورت می گیرد.

ترافیک سنگین در آزادراه های زنجان/جاده ها لغزنده است

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرگزاری موج، با بیان اینکه ترافیک ولغزندگی دربرخی محورهای استان زنجان، افزود: برخی محورهای استان زنجان هم اکنون لغزنده ویا همراه با ترافیک است .

رییس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین و در حین حال روان در آزادراه زنجان-قزوین حاکم است، گفت: درحال حاضرتردد در آزادراه زنجان - قزوین به کندی صورت می گیرد.

شیرمحمدی افزود: بارش برف وباران هم موجب لغزندگی جاده ها درمحورهای زنجان - طارم ، زنجان - تهم - چورزق ودندی به تخت سلیمان شده است.

رییس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خواب‌آلودگی، خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای در روزهای اخیر بوده است، گفت: از رانندگان انتظار داریم با توجه به طولانی شدن مسیر تردد به دلیل ترافیک پرحجم در جاده‌ها، حتما بعد از چند ساعت رانندگی، در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اقدام به استراحت کنند تا ادامه مسیر را با خیالی آسوده رانندگی کنند.

شیرمحمدی افزود: از 25 تا 30 اسفندماه پارسال به دلیل وقوع چندین سانحه رانندگی، 5 نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند، البته یکی از جان‌باختگان در این ایام، دختربچه دو ساله بود که به دلیل سهل‌انگاری والدینش، جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان که از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده است 80 واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت دارند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه