English

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی ۴۷درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی 47درصد کاهش یافت.

آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی 47درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی ستادفرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سال96 به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید اشتغال» اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها از سوی فرماندهی کل قوا با نگاهی دوراندیشانه و راهبردی انجام می‌پذیر د که بنابراین همه مسئولان کشور باید برای تحقق تدابیر و منویات معظم له باتمام توان خود تلاش و مجاهدت کنند.

وی افزود: تحقق تدابیر و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سایه مدیریت و تلاشی جهادگونه میسر خواهد بود تا بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز مانند دیگر عرصه ها موفق و مقتدر و پیروز باشیم.

سردار عزیزی بیان کرد: بی شک توسعه اشتغال و تولید در کشور رابطه مستقیمی با امنیت دارد چراکه وجود اشتغال به درآمدزایی خانوارها و در نتیجه کاهش حرکت افراد به سمت بزه می‌شود از سوی دیگر مجموعه انتظامی در کشور با ایجاد بسترهای امنیت در جامعه زمینه اشتغال آفرینی پایدار را با آرامش فکری و روانی برای آحاد جامعه فراهم می آورد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به اجرای طرح‌های نوروزی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی پلیس در استان مرکزی همرمان با سراسر کشور از 26اسفندماه آغاز شد که خوشبختانه با تلاش کارکنان و زحمت‌کشان نیروی انتظامی در استان شاهد نتایج خوبی بوده ایم که البته تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری داشت.

سردار عزیزی ادامه داد: تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان مرکزی در حوزه ترددهای درون و برون شهری در استان مرکزی کاهش 47درصدی آمار کشته شدگان در جاده‌های استان را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: براساس آمار موجود در این ایام، آمار کشته شدگان سوانح رانندگی در حوزه پلیس راه آمار کاهشی 38درصدی را نشان می‌دهد درحالی که در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی این آمار بدون آمار بوده و هیچ فردی در سوانح رانندگی درون شهری فوت نکرده است.

سردار عزیزی عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع شاهد کشته شدن 13نفر در سوانح رانندگی استان بودیم که خوشبختانه این امار امسال کاهش یافته و به 8کشته تقلیل یافته که البته باید تلاش کرد تا این میزان نیز به پایین ترین سطح برسد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در این مدت در سطح استان مرکزی شاهد کاهش 9درصدی تصادفات در سطح استان مرکزی بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه امنیت در استان مرکزی گفت: یکی دیگر از محورهای فعالیت‌های پلیس در استان ارتقای سطح امنیت و نظم عمومی در استان بود که با حضور کارکنان پلیس در استان مرکزی برنامه و طرح‌های مطلوبی در راستای افزایش گشت‌های انتظامی، مقابله با جرایم و پیشگیری از وقوع جرم در استان انجام شد.

سردار عزیزی بیان کرد: این تلاش و فعالیت نیروی انتظامی در استان مرکزی سبب شد تا در بحث سرقت‌ها با یک کاهش کلی در سطح استان روبرو باشیم به طوری که در سرقت به عنف با کاهش 100درصدی روبرو بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در سرقت منزل 43درصد، سرقت خودرو 67درصد، سرقت موتور 27درصد، سرقت احشا 33درصد و در کیف قاپی نیز 33درصد کاهش داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه