English

همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب انجام می شود

استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در حرم مطهر رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب یک فروند بالگرد هلال احمر در حرم مطهر رضوی مستقر خواهد شد.

استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در حرم مطهر رضوی

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب یک فروند بالگرد MI 17 در حرم مطهر رضوی مستقر خواهد شد تا در صورت لزوم امداد رسانی لازم و به موقع را داشته باشد.

وی افزود: همچنین بیش از 250 نیروی امدادگر و عضو جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برای پوشش امدادی مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: 3 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 150 نیروی نجاتگر و امدادگر در مأموریت ویژه مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه اول فروردین ماه تا اذان مغرب به افق مشهد در چند نقطه از فضاهای درونی و بیرونی حرم مطهر رضوی به‌ویژه در محل برگزاری مراسم واقع در رواق امام خمینی(ره) مستقر هستند تا در صورت نیاز امدادرسانی به‌موقع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشند.

وی افزود: همچنین در این مراسم 100 نفر عضو جوان در قالب 50 تیم طرح ویژه سحاب ثامن (سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه) مستقر هستند و خدمات امدادی بشردوستانه و راهنمایی زائران و مجاوران امام رضا(ع) را پوشش می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه