English

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری مشهد خبر داد

آماده باش هزار و۲۰۰ تاکسی ویژه سخنرانی رهبر معظم انقلاب

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری مشهد از خدمت رسانی هزار و200 دستگاه تاکسی، ویژه مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب خبر داد.

آماده باش هزار و200 تاکسی ویژه سخنرانی رهبر معظم انقلاب

سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهارکرد: به منظور انتقال سریع زائران و مجاوران به محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی، هزار و 200 دستگاه تاکسی در حال آماده باش بوده و مشغول ارائه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند.

وی افزود: به دلیل محدودیت های ترافیکی در خیابان های اطراف حرم مطهر تلاش می کنیم زائران را تا نزدیک ترین فاصله به حرم مطهر رضوی برسانیم و پس از اتمام مراسم سخنرانی نیز تعداد کافی تاکسی برای برگشت زائران درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری مشهد افزود: طبق سنوات گذشته و به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، 2 هزار پوستر از «دیدار یار در بهار» در بین تاکسی‌های مبادی ورودی و محدوده حرم مطهر رضوی توزیع و نصب شده است.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: علاوه بر تاکسی های در نظر گرفته شده برای سخنرانی رهبر معظم انقلاب،سامانه پیامکی از شماره همراه تاکسی رانان دیگر نیز آماده شده تا در صورت لزوم برای خدمت رسانی به زائران فراخوان شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه