English

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:

۱۰۰ جانباز قطع نخاعی در خوزستان داریم

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان گفت: 100 جانباز قطع نخاعی در خوزستان داریم که پنج نفر آنها از ناحیه گردن و مابقی از ناحیه کمر دچار قطع نخاع هستند.

۱۰۰ جانباز قطع نخاعی در خوزستان داریم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا فرجیان ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار از مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز 6 سوئیت دارد که جانبازان را به همراه خانواده ها در آن نگهداری و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می دهیم. برخی مواقع برای درمان زخم بستر نیاز است که جانباز در کنار خانواده بین 20 تا 30 روز در این مرکز مورد نگهداری قرار بگیرد.
وی افزود: این مرکز همچنین چهار بخش عمومی و سه بخش اختصاصی دارد که برخی جانبازان را به صورت انفرادی و بدون خانواده تحت مراقبت و درمان قرار می دهد.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان تصریح کرد: این مرکز دارای دو هزار و 800 متر وسعت است و به تمامی جانبازان قطع نخاعی استان خدمات دهی لازم را ارائه می دهد.
فرجیان خبر داد: کار ساخت درمانگاه تخصصی شبانه روزی در کنار این مرکز نیز به اتمام رسیده و هم اکنون مشغول تجهیز آن هستیم.
وی بیان کرد: 100 جانباز قطع نخاعی در خوزستان داریم که پنج نفر آنها از ناحیه گردن و مابقی از ناحیه کمر دچار قطع نخاع هستند.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان عنوان کرد: خوزستان دارای 35 هزار جانباز، 16 هزار شهید و دو هزار و 750 آزاده است.
فرجیان در پایان یادآور شد: سال گذشته با همت استاندار خوزستان 65 جانباز اعصاب و روان، 100 جانباز قطع نخاعی به همراه همسرانشان، 50 جانباز نابینا از ناحیه دو چشم با همسران و 75 جانباز شیمیایی به همراه همسرانشان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
مدیرکل سامد استانداری خوزستان، مشاور امور ایثارگران استاندار خوزستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی در این بازدید استاندار را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه