English

مدیر کل صداوسیما مرکز آذربایجان غربی:

توجه به سلایق مخاطب در تنوع برنامه‌های نوروزی مدنظر قرار دارد

مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: توجه به سلایق مختلف مخاطبان در تنوع برنامه‌های نوروزی سال جدید از اهداف اصلی صدا و سیمای مرکز استان است.

توجه به سلایق مخاطب در تنوع برنامه‌های نوروزی مدنظر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مسعود مجرد اظهارداشت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، راهنمایی گردشگران و ایجاد فضای شاد ومفرح از مهمترین اهداف در تولید و پخش برنامه‌های شبکه استانی در ایام نوروز است.

وی با تاکید بر افزایش جذب مخاطبان و جلب رضایت آنها در برنامه‌های تولیدی نوروز افزود: بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته میزان رضایت مندی مخاطبان سیما 77 درصد و شبکه استانی صدا 89 درصد است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی تولید آثار فاخر در بخشهای مختلف صدا، سیما و خبر را از مهمترین دلایل این موفقیت اعلام کرد وگفت: توجه به ساختار و محتوا و همچنین تنوع تولیدات بر اساس رعایت سلیقه، قومیت، زبان و فرهنگ مهمترین معیار در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی است.

مجرد از سریال دریا به عنوان یکی از برنامه‌های پر بیننده سال 95 نام برد و گفت: تولید تله فیلم شهید امینی، یک سریال 26 قسمتی و در صورت تأمین اعتبار سریال 13 قسمتی شهید باکری در برنامه سال آتی صدا و سیما قرار دارد

وی در ادامه به موفقیت‌های به دست آمده در بخش خبر اشاره و اضافه کرد: صفحه استانی خبرگزاری مرکز آذربایحان غربی به لحاظ سرعت بارگذاری و کمیت و کیفیت اخبار در حال حاضر یکی از 5 مرکز برتر کشور است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، تبیین، مطالبه گری و معرفی کارآفرینان را سه هدف مهم در برنامه سازی شبکه استانی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد و افزود: این برنامه‌ها به بهترین نحو اجرا شده است

مجرد افزود: در سال اقتصاد مقاومتی بیشترین ظرفیت معرفی با اغماض در ملاحظات بازرگانی و بصورت رایگان در اختیار کارآفرینان استان قرار گرفت.

وی همچنین از پوشش 90 درصدی شبکه‌های دیجیتال تا پایان سال در تمام مناطق استان خبرداد و گفت: افزایش کیفیت فنی پخش برنامه‌ها مهمترین هداف از این اقدام است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیشرو رسانه ملی نقش آگاهی بخشی به مردم را به عهده خواهد داشت از خبرنگاران خواست تلاش کنند ضمن رعایت اخلاق و بی طرف بودن مردم را برای حضورگسترده و انتخاب اصلح یاری کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه