English

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

فوتبالیست‌های ناشنوای قمی در راه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ ناشنوایان

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم از انتخاب فوتبالیست‌های ناشنوای قم برای اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان خبر داد.

فوتبالیست‌های ناشنوای قمی در راه مسابقات جهانی 2017 ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری موج سید وحید غیاثی ، اظهار کرد: برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و کادر فنی تیم ملی برای تشکیل اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور حضور موفق و پرقدرت تیم ملی در بازی‌های المپیک تابستانی 2017 انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه کشور ترکیه در تابستان سال 96 میزبانی این دوره از بازی‌ها را انجام می‌دهد، اضافه کرد: به همین منظور نخستین مرحله اردوی آمادگی و تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان با دعوت از بازیکنان مورد نظر کادر فنی برگزار شد و دو ملی‌پوش قم نیز در آن حضور یافتند.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه دو برادر به نمایندگی از قم برای اعزام به بازی‌های المپیک تابستانی سال آینده به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، اضافه کرد: علی و سیاوش زینال‌وند دو برادر فوتبالیست هستند که سابقه کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی آسیا و تجربه حضور در مسابقات جهانی ناشنوایان را نیز دارند.

وی خاطرنشان کرد: برادران زینال‌وند در کنار دیگر ملی‌پوشان مورد نظر کادر فنی، در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران برای حضور پرقدرت در بیست و سومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی 2017 به میزبانی کشور ترکیه، در تهران به اردو رفتند.

غیاثی عنوان کرد: برای این منظور کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از تعداد 32 فوتبالیست ناشنوا به منظور حضور در نخستین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد و ملی‌پوشان تا روزهای پایانی سال در کمپ تیم‌های ملی این فدراسیون زیر نظر مربیان خود تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه چهره خوش‌نام سال‌های دور فوتبال کشورمان و یکی از مربیان قدیمی فوتبال یعنی سیدحسن روشن مسوولیت سرمربیگری تیم ملی را بر عهده دارد، افزود: همچنین بختیار عزیزی به عنوان مدیر فنی، اصغر خدایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به همراه قادر تیموری و طالب شعبانی به عنوان مربی در تیم ملی فوتبال ناشنوایان حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه