English

انتقاد استاندار کرمانشاه از بیکاری در استان؛

رتبه اشتغال در کرمانشاه قابل قبول نیست

استاندار کرمانشاه رتبه فعلی اشتغال در استان کرمانشاه را غیرقابل قبول دانست و گفت: دولت طی سال 95 در امور عمومی استان، دستاوردهای مهمی داشت و امسال در موضوعات اشتغال تحول ایجاد می‌شود.

رتبه اشتغال در کرمانشاه قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج از کرمانشاه، اسدالله رازانی امروز در پیام نوروزی به مردم استان، با عرض تبریک جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و فرا رسیدن سال نو گفت: نوروز یک فرصت برای هر شهروند ایرانی است تا با الگوبرداری از نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف، برای بهتر شدن اوضاع قدم بردارد.

استاندار کرمانشاه معتقد است، دولت طی سال 95 در امور عمومی استان، دستاوردهای مهمی داشت که از جمله می‌توان به سفر دولت یازدهم اشاره کرد که یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های استان در جریان این سفر مصوب شد.

رازانی با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در شرایط سختی به تصویب رسید، عنوان کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز کمک می‌کنند در ماه‌های نخست امسال منطقه آزاد قصرشیرین مصوب شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه راه‌آهن کرمانشاه پیشرفت خوبی داشته و با سرعت خوبی پنج اکیپ در حوزه نصب ریل کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: این پروژه موجب توسعه استان می‌شود که از کرمانشاه تا خسروی و از اسلام‌آباد غرب تا ایلام ادامه می‌یابد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ادامه کار دولت در سال 96 توام با دستاوردهای مهمی خواهد بود و در سال 95 در حوزه مهار آب‌ها، 2 سد با ظرفیت 400 میلیون مترمکعب آب افتتاح شد و طرح گرمسیری در حال اجرا است و فاز اول آن در بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سال جدید در موضوعات اشتغال تحول ایجاد می‌شود، تصریح کرد: رتبه فعلی اشتغال استان کرمانشاه قابل قبول نیست و برای بهبود آن باید تلاش کنیم و برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه