English

استاندار مرکزی:

رفع مشکلات قشر محروم ازمهمترین تکالیف مسئولان در جامعه اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات و دغدغه های این قشر جامعه، از مهمترین تکالیف و وظایف مدیران در نظام اسلامی است و نباید از این مهم غفلت شود.

رفع مشکلات قشر محروم ازمهمترین تکالیف مسئولان در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود زمانی قمی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و تجلیل از ایتام و محرومان شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان اظهار داشت: مسئولان باید رسیدگی به مشکلات محرومان و رفع دغدغه های این قشر را با جدیت پیگیری کنند.

وی افزود: بزرگان دین مبین اسلام از جمله امیرالمومنین(ع) بخش زیادی از عمر خود را صرف کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان کردند و امروز نیز مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند و در حقیقت این یک تکلیف دینی و اجتماعی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: مسئولان باید در راستای تحقق عدالت اجتماعی گام بردارند و در این مسیر، اقشار محروم جامعه به خصوص ایتام تا زمانی که از نظر سنی و جسمی توانایی اشتغال و کسب درآمد را پیدا کنند باید به طور ویژه حمایت شوند.

زمانی قمی خاطرنشان ساخت: علاوه بر آن که نهادهای مسئول و مرتبط در حوزه حمایت از اقشار کم درآمد بایستی تلاشی مضاعف در خدمت رسانی داشته باشند، در این زمینه می طلبد که از سوی دستگاه های دیگر نیز شاهد اقدامات مناسب به منظور رفع مشکلات اقشار محروم باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی و خیران که تاکنون نیز اقدامات شایسته ای را در کشور و استان ما به منظور حمایت از فقرا و محرومان انجام داده اند می تواند کمک بزرگی برای رفع دغدغه های اقشار مستضعف باشد.

گفتنی است در حال حاضر حدود 45هزار خانوار در استان مرکزی تحت پوشش خدمات و حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه