English

جانشین دبیر ستاد هماهنگی خمات سفر مازندران:

۶۳ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی مازندران دیدن کردند

جانشین دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران از بازدید بیش از 63 هزار مسافر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان در چهار روز گذشته خبر داد.

63 هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی مازندران دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مهران حسنی پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: تا 29 اسفندماه، 399 هزار و 673 مسافر نوروزی در استان اقامت کردند.

وی افزود: تعداد 6 هزار و 659 نفر در هتل‌ها، پنج هزار و 779 نفر در آپارتمان، 24 هزار و 199 نفر در خانه مسافر، 9 هزار و 237 نفر در کمپ‌های موقت و چهار هزار و 228 نفر در مدارس مستقر شدند.

حسنی با اشاره به اینکه ورودی مسافر از بعد سال تحویل به مازندران بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: بسیاری از مسافران پس از تحویل سال نو قصد سفر می‌کنند.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای ورود گردشگران، افزود: در برخی شهرهای استان ظرفیت اقامتگاه‌های مازندران در شرف تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه شهرهای غربی و دریایی مازندران از گردشگران بیشتری نسبت به سایر نقاط استان برخوردار هستند، گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی در روستاهای استان رشد چشمگیری داشته است.

حسنی با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران تا پایان 14 فروردین در استان فعالیت دارد، افزود: خوشبختانه هیچگونه حادثه امنیتی و حادی در مازندران تاکنون گزارش نشده است.

وی با اعلام اینکه نظارت بر واحدهای پذیرایی و اقامتی استان در ایام نوروز بیشتر شده است، گفت: مردم استقبال خوبی از حضور در اماکن پذیرایی و گردشگری استان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه