English

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر:

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر آغاز شد

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از آغاز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبرداد.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر آغاز شد

سید اسماعیل موسوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان اینکه ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شد اظهار داشت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای ثبت نام داوطلبان در 400 روستا و 37 شهر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روند ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر به نحو مناسبی در حال انجام است گفت: مراکز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مشخص شده که امروز شاهد حضور نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر هستیم که این امر نشان از شور و شوق انتخاباتی در استان بوشهر است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند می‌توانند با ارائه مدارک لازم و همراه داشتن گواهی سوءپیشینه به فرمانداری و بخشداری‌های محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

موسوی با بیان اینکه ثبت نام تا 6 فروردین ادامه دارد گفت: در تمامی 10 فرمانداری و 24 بخشداری تابعه استان بوشهر هیئت‌های اجرایی تشکیل شده و در ایام تعطیلات نوروزی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در محل حضور داشته و از داوطلبان ثبت نام می‌کنند.

وی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در 37 شهر و بیش از 400 روستای این استان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی