English

مدیرکل هواشناسی گلستان:

دمای هوا در گلستان ۱۸ درجه کم می شود

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش 18 درجه دما تا پایان هفته در گلستان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران آب‌گرفتگی معابر شهری دور از انتظار نیست.

دمای هوا در گلستان 18 درجه کم می شود

به گزارش خبرگزاری موج نوربخش داداشی در رابطه با آخرین الگوهای پیش‌یابی در سطح گلستان گفت: از اواسط روز یکشنبه با نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی به استان، بخش‌های غربی استان وزش نسبتاً شدید باد و مواج شدن دریا را تجربه و از اوایل شب بارش‌های پراکنده در استان شروع خواهد شد.

وی افزود: از بامداد دوشنبه تا صبح جمعه استان به‌طور کامل تحت تأثیر سامانه سرد و بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌های پراکنده و وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان بابیان اینکه در روز چهارشنبه با تقویت جریانات سرد و مرطوب برشدت بارش‌ها افزوده خواهد شد، گفت: بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای به شکل برف بوده و این وضعیت به‌تناوب تا صبح جمعه ادامه دارد.

داداشی اظهار کرد: دمای هوا از عصر یکشنبه تا بامداد جمعه بین 14 تا 18 درجه کاهش خواهد یافت و به سبب تشدید بارش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آب‌گرفتگی برخی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: به دلیل بارش برف و پدیده مه غلیظ در مناطق کوهستانی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اختلال در تردد جاده‌های مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

داداشی با اشاره به وزش باد شدید امروز (یکشنبه) در شهرهای گلستان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در شهر گرگان 72 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه