English

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان مسلمان است

مدیر موسسه حقوقی صلح آفرین با بیان اینکه تمام ابعاد زندگی ما باید بر اساس سبک زندگی فاطمی باشد، گفت: خصوصیات حضرت فاطمه(س) بهترین الگوی زنان مسلمان امروز است.

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان مسلمان است

به گزارش خبرگزاری موج، سید بهزاد حسنی اطاقسرایی در گفت و گویی با اشاره به  تبریک و تقارن عید نوروز با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش کوثر اکبر قرن حاضر امام خمینی(ره)  اظهار کرد: این فرصت در طلیعه سال ۹6 هر انسان جستجوگر حقیقت را بر محور تحقیق و پژوهش پیام زندگی حضرت زهرا(س) مأمور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام ابعاد زندگی ما باید بر اساس سبک زندگی فاطمی باشد، ادامه داد: ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را باید از دیدگاه قرآن کریم و نبی مکرم اسلام مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

مدیر موسسه حقوقی صلح آفرین با اشاره به اعتقاد و اعتماد حضرت زهرا(س) به امداد غیبی، ابراز کرد: ایشان یک شخصیت الهام یافته از الطاف خفیه الهی است.

حسنی اطاقسرایی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در هر شرایط سخت و دشواری همدوش حضرت علی(ع) در حد جان دادن و فدا نمودن فرزند خودشان ایستادگی می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) فرشته‌ای هستند به صورت انسان، عنوان کرد: حضرت زهرا (س) ثابت کرده‌اند که شخصیت زنان در عالم خلقت، برابری و تساوی با شخصیت مردان دارد، چرا که ایشان جزو ۱۴ معصوم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه