English

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد:

فعالیت سامانه بارشی از فردا در همدان آغاز می‌شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش باران طی روزهای آینده در همدان خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی از فردا در همدان آغاز می‌شود.

فعالیت سامانه بارشی از فردا در همدان آغاز می‌شود

نادر پیرتاج همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از شروع بارش‌ باران در همدان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی از فردا در همدان آغاز می‌شود.

پیرتاج همدانی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری تداوم دارد، گفت: هفته پر بارشی پیش روی کشور است و اوج بارندگی ها را در استان های غرب و جنوب غرب کشور شاهد خواهیم بود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار کرد: از فردا موج ناپایداری وارد استان همدان می شود که با توجه به حرکت کند آن، تا پایان هفته فعال خواهد بود که پیامد آن طی این مدت، بارش باران در اغلب نقاط استان است.

وی با بیان اینکه این بارش ها در برخی نقاط به صورت رگباری و احتمال رعد و برق به ویژه در ارتفاعات است، تاکید کرد: بر این اساس احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارات رعد و برق و تگرگ در برخی نقاط استان همدان دور از انتظار نخواهد بود.

پیرتاج‌ همدانی با بیان اینکه سردترین نقطه استان طی روز گذشته گل‌تپه با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر بوده است، گفت: در این مدت حداقل دمای همدان 4 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه