English

مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان:

طرح دیدار از مادران شهدا در استان گلستان اجرا شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح دیدار از مادران شهدا در چند روز اخیر به مناسبت گرامیداشت روز شهید در استان گلستان اجرا شد.

طرح دیدار از مادران شهدا در استان گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، کلثوم‎ غفاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: در روزهای گذشته به مناسبت گرامیداشت روز شهید از یک‌هزار و 727 مادر شهید در قید حیات استان در طی یک روز با همت مسئولان دیدار کردیم.

وی تصریح کرد: امسال طرح دیدار از مادران شهدا را به صورت همزمان از طریق مسئولان انجام دادیم تا بتوانیم در مسیر تکریم از مادران شهید قدمی برداشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت: در این راستا با مشاوران بانوان و مسئولان روابط عمومی جلسه‎ای تشکیل دادیم و بیش از 150 مدیر، مدیر کل، شهرداران، ائمه جمعه و جماعت کمک گرفتیم و این برنامه را به شکل استانی و به شکل ستادی انجام دادیم.

غفاری افزود: با برگزاری جلسات هماهنگی ساماندهی شد در شهرستان گرگان بیش از 520 مادر شهید دیدار و تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه درصدد این بودی که همه مادران شهدا استان دیده شوند، افزود: در مناسبت‎های مختلف خیلی از مسئولان به دیدار مادران شهدا می‎روند و سعی کردیم در این دیدار با اسمی را با آدرس‎ها به مسئولان از طریق پست ارسال کردیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه این حرکت یکپارچه و همزمان در تکریم از مادران شهدا حرکتی کاملا ابتکاری از استان گلستان بوده و چنین حرکتی تاکنون در سطح کشور انجام نشده، گفت: ما مفتخر هستیم این حرکت ارزشی و فرهنگی را در بزرگداشت مقام مادران شهدا برگزار کردیم .

غفاری افزود: این دیدار ویژه مادران شهید بود و توسط همه مسئولان استان انجام شد و این حرکت خوشایند در قالب یک کار ستادی انجام شده و متعلق به یک دستگاه نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی