English

بقاع متبرکه برخوار با اجرای طرح آرامش بهاری به استقبال بهار می روند

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: طرح آرامش بهاری در جوار حرم مطهر 10 امامزاده شهرستان برخوار برگزار می شود.

بقاع متبرکه برخوار با اجرای طرح آرامش بهاری به استقبال بهار می روند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: در راستای استقبال از فصل بهار و سال جدید طرح آرامش بهاری همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر 10 امامزاده جلیل القدر شهرستان برخوار برگزار می شود.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو و پخش بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، برپایی خیمه های معرفت به همراه غرفه های مشاوره خانواده، برپایی نمایشگاه های محصولات فرهنگی و مذهبی و ثبت نام از زائران و مجاوران در جهت شرکت در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از جمله برنامه هایی هستند که در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز سال 96 در جوار بقاع متبرکه شهرستان برخوار اجرا می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه خاطر نشان شد: در همین راستا نیز نشستی با حضور کلیه اعضای هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه شهرستان برخوار در جوار حرم مطهر امامزاده سید کمال الدین(ع) سین برگزار و دستور العمل ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت نحوی اجرای این طرح به حاضران در جلسه ابلاغ و تدابیر لازم جهت اجرای هرچه بهتر این طرح در جوار امامزادگان بزرگوار این شهرستان اندیشیده و برنامه ریزی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی در پایان تصریح کرد: این طرح از 25 اسفند 1395 در جوار بقاع متبرکه آغاز و تا 15 فروردین 1396 جهت پذیرایی از مسافران نوروزی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه