English

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان:

استقبال نوروز با آب و جاروی بهاری در اصفهان

شهرداری اصفهان با اجرای ویژه برنامه موسوم به 'آب و جاروی بهاری' با مشارکت شهروندان، فضای شهر را آماده استقبال از سال جدید می کند.

استقبال نوروز با آب و جاروی بهاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: امسال نیز همچون سال های پیش، فضای شهر اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید، حال و هوای تازه ای به خود خواهد گرفت.

مسعود مهدویان فر افزود: تلاش این است تا فضای شهر به نحوی مطلوب آماده استقبال از سال جدید شود و تمام محلات، کوچه ها، معابر و ورودی های شهر با ظاهری زیبا، خوشایند و در خور قدمت و تمدن شهر اصفهان به استقبال سال جدید برود.

وی اضافه کرد: امسال علاوه بر تمام اقداماتی که هر سال برای آماده سازی فضای شهر در آستانه سال جدید اجرایی می شود، ویژه برنامه آب و جاروی بهاری در یک بازه زمانی چهار روزه از 24 تا 27 اسفند سالجاری، فضای شهر اصفهان را آماده آمدن بهار می کند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در این ویژه برنامه، در روز نخست مغازه ها، معابر و تیمچه های بازار قیصریه و قنادها، غبارروبی و درب تمام مغازه ها نیز با همکاری خود کسبه بازار آب و جارو می شود.

مهدویان فرافزود: در روز دوم'ذکر خانه' واقع در محله 'علی قلی آقا'، غبارروبی و عطرافشانی و حمام با قدمت این محل نیز با حضور مسئولان و مشارکت اهالی، غباروبی و گل آرایی می شود.

وی اضافه کرد: در روز سوم، پنجره های نمای بیرونی مجتمع های منتخب سطح شهر به همت ساکنان آنها تمیز و آراسته و تراس های این مجتمع ها نیز با جعبه های گل اهدایی از طرف شهرداری گل آرایی می شود.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در روز پایانی این ویژه برنامه، اعضا گروه دوچرخه سواری اسپادانا علاوه بر حرکت هماهنگ و نمادین خود به نظافت ورودی های شهر می پردازند.

مهدویان فر، امتیاز ویژه این طرح را مردمی بودن آن دانست و گفت: شهروندان اصفهانی، سمن های داوطلب و تشکل های خودجوش مردمی، نقشی پرنگ در اجرای این ویژه برنامه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی